Ida Hedlund

V.17
 
Varje vecka kommer med fördelar och nackdelar och i dessa inlägg tänkte jag dela med mig om det och lite förväntingar på kommande vecka.
V.17
- Att nationella svenska faktiskt gick bättre än förväntat och att jag endast satt 1h på vårat längsta pass får mig nu att vara lite orolig haha
- Mitt inköp av kostymbyxor, kan vara mitt bästa beslut någonsin
- Min vän Evelinas födeledagsmiddag, guud vad mysigt det var och känner mig så blessed med nya vänner<3
--------------------------------------------------------
-I början av veckan blev jag sjuk, så sjuk att jag tappade rösten och låg hemma med feber, skrev första nationella med kokande kropp. hoppas det gick ok<3
-Ångesten som hängde över mig hela veckan fy, fick boka om my psykolog pga sjukdom men känner nog att jag måste boka in snabbt!!
- Jag håller på att få en avgift på en av böckerna jag har lånat, ska lämna in den de första jag gör idag!!!
V.18
- "må det endast fyllas med kärlek, omfamnade blickar och massa kaffe"