Ida Hedlund

Drinks at fridays

När solen tittade fram så hade jag och mina favorittjejer en riktig mysdag. Dem tog tåget  in till stan och mötte upp mig och vi bestämde oss för att ta en alkoholfri drink på fridays. Dock när vi kom dit var det säkert 1 timmes kö men vi gav oss inte, så vi satt utanför fridays i säkert 40 min.

Anledningen att det tog så lång tid är för att vi ville sitta ute vilket nästan alla andra också ville hahaha. När vi kom in så beställde vi alla en varsin drink( måste ge dem cred för så många alkoholfria drinkar) jag tog en strawberry daiquiri som var sjukt god! 

Vi beställde även in lite små rätter som bruchetta och natchos som funkade jätte bra som starters till våran stora middag vi skulle på efter. Det var så mysigt att sitta på fridays och kan definitivt rekommendera det.


!Enjoy!