Ida Hedlund

Vecka 35
 
Nu när hösten ( skolan har börjat)  är här så har jag bestämt att återigen införa mina veckoinlägg där jag ger veckans fördelar och nackdelar. Jag tycker själv att det är sjukt kul att gå tillbaka och läsa dem här inläggen och se hur veckorna upplevs.
 
Veckans födelar 
 
- Veckas stora höjdpunkt blir att jag börjar på mitt nya jobb! Det är fortfarande samma företag men har blivit tilldelad en ny familj som jag stormtrivs hos,  har jobbat två dagar hittentills och ser mycket framemot kommande veckorna!
 
- Att rutinerna äntligen kommer igång, jag började skolan förra veckan men vi kan säga att min skola har världens längsta mjnukstart haha. Jag ska inte klaga men är cok sjukt skönt att få komma igång igen!
 
- Att månaden äntligen är slut! Jag vet att September är en sommarmånad även den men för mig är det nu äntligen höst,  jag älskar tända ljus, stickade tröjor och te!
 
 
Veckans nackdelar
 
- Att jag kan behöva ta ut min p-stav, min p-stav har gett mig lika många fördelar som nackdelar och vi kan säga att nackdelarna börjat ta över. Sak dock till barnmmorskan och försöka prata till mig en annan lösning!
 
-Scemat jag har fått i skolan, vi kan säga att mitt schema jag har fått just nu inte ser ljust ut. Jag har extremt många lösa timmar som kommer gå till spillo men jaja endast 10 veckor till schema byte haha.