Ida Hedlund

My lovely friend Sofia
 
För sex månader sen skrev jag en kommentar på en blogg om mig sjäv för skojs kul tänke att de skulle vara kul med en ny grej, jag skrev då en kommentar där de var säkert 100 andra som skrev. 
Jag såg en annan kommentar jag tyckte var intressant och skickade där efter ett mail.
Efter många sms fram och tillbaka bestämde vi för att ses!
26 mars satt jag på Petite France Cafe drack en latte och åt en mandelbulle med en person jag inte kände, vi satt ute och folk pratade runt omkring oss, själva var vi inte heller tysta. De var en helt ny känsla att lära känna någon på nytt,en männska jag inte att sett förut satt jag nu och bekantade mig med.
 
Sofia,jag har aldrig varit med om en människa som är sååå lik mig hon gillar konst och cafe lika mycket som att skriva och fotografera lik som jaaag.
Sofia är så duktig och inspirerar mig och hennes bloggläsare med henne stora modeintresse och hon är min egna lilla stylist, informerar mig alltid om nya heta modetrender! Thank u  hahah
Många Stockholms cafer som jag tidigare inte haft en aning om öppnade du upp för mig och liskom talanger jag hade visade du mig.
 
Du är idag en av mina närmaste vänner och jag förlitar mig på dig hundra procent, du ger mig så mycket ideer och du betyder så mycket för mig!!
Vi har nu så många saker plannerade tillsammans inför denna höst och jul och vi kommer ha så roligt.
Thank you for being one of my bestfriend!
 
Tack till underbara bloggare Josefin och Vanja för att ni gav mig en av mina bästavänner och jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne idaag.Jag tycker att de var den bästa ideen någonsin för ni har kspat så många nya vänskaper och gett mig så mycket och så många fler ni är grymma!!!!
 
!Enjoy!
 
 
#1 - ISA

jag blir typ rörd av sånt här!? haha, men det är ju SÅ fint vad internet kan skapa <3 kul!

Svar: <3
Ida Hedlund

#2 - Sofia

Åh vad rörd jag blir! Tänk det har bara varit sex månader men ändå känns det som att vi har varit vänner sedan vi var tre. Jag älskar dig kära Ida du är en sån underbar, rolig och genuin människa och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! xx <3

Svar: Ily<3
Ida Hedlund