Ida Hedlund

Hyde park in London

Den sista dagen i London var vi i min favoritpark Hyde park, jag älskar den parken och verkligen njuter när jag väl är där. De var ett sånt höstväder när vi var där och försökte verkligen ta mina sista höstbilder, jag kommer verkligen sakna hösten nu för jag kom ju sedan hem till vinter.
När vi var i Hyde park så fick jag en riktig linslus som var så underbar och var verkligen nyfiken på kameran, ni ser att på den sista bilden att de sträcker sig efter kameran så underbar. Den lilla ekorren följde efter mig runt i Hyde park och vill bli mer fotograferad Hahaha.

Jag kommer verkligen sakna London och skulle åka tillbaka nu, men de var inte sista gången jag var där.

!Enjoy!

#1 - Anonym

Åhhh ekorren😍😍

#2 - Anonym

Åhhh ekorren😍😍

#3 - Mikaela

Vilka härliga bilder :D