Ida Hedlund

From Lush

I veckan var jag på lush och hämtade ut en ny ansiktsmask, man får ju en ansiktetsmask när man lämnar in 5 burkar. Hur bra ide är inte det? Man gör en bra grej för miljön och får en grej för det! Jag trot jag aldrig har släng en burk från lush? Jag har testat ganska mycket från lush då de är min absoluta favorit affär! Det är även där jag har skickat in mitt CV, jag hoppas verkligen de kan leda någonstans.

Den här ansiktsmasken har jag inte provat förut och den ska återfukta huden samtidigt som den ska förebygga från oren hy, även att den luktar underbart.
Jag har testat den 2 gånger redan och är hur nöjd som helst och tycker att den får 5/5 toast!

!Enjoy!

#1 - Joline

Såå fin blogg!✨

Svar: Men tack såå mycket! Vad glad jag blir-<333
Ida Hedlund

#2 - elin stridh

lush har bra produkter :)

#3 - Aleeeeeex

Så fina bilder!!😍

Svar: thanku honeyy<333
Ida Hedlund