Ida Hedlund

4 Favoriter Serier
             
Detta är min all time serie har praktiskt sätt växt upp med denna serie då min föräldrar alltid kollade när jag var liten bebis, har säkert kollat på denna serie minst 100 gånger och skulle lätt kolla om den idag! 10/10!!
Jag började kolla på Greys redan när jag var endast åtta år med min mamma och de är väll största andledningen att jag lärde min att läsa text på tv på snabbt hahah denna serie skulle få 10/10 om Shonda slutade döda mina favorit karaktär..Så 9/10
 
Jag började kolla nyligen på Modern family och har redan kollat alla säsonger och vill att de ska komma mer nu!! De är en serie nästan precis som vänner inga långa avsnitt utan lätt att kolla på! älskar modern family<333 Denna serie får 9/10
 
 Jag älskar Criminal minds och de kan ara den bästa Criminal serien både jag och min mamma älskar det och kollar fortfarande tillsammans på varje avsnitt, sedan jag var typ 10 år har jag allti varit lika kär i Spencer och kommer alltid att vara denna seire får 9/10 för nu får de sluta ta bort/döda eller sparka skådespelare för jag giller inte dem nya !
 
!Enjoy!
 
 
 
#1 - Yasmine

Jag vågar inte kolla på Criminal Minds!! :O
Vänner kommer nog alltid tillhöra mina favoritserier. Never goes out of time, liksom! :)

Svar: Men jooo! Älska criminal minds!!!
Ida Hedlund

#2 - Hemma Hos Felicia

älskar criminal minds!! Enligt mig är det den bästa kriminalserien!

Svar: Min med!! Älskart!!
Ida Hedlund