Ida Hedlund

bbcon
Hej! 
Idag har jag fått den fantastiska möjligheten att gå på bbcon, better bloggers conference. Jag vann då en tävling genom Josefin och Vanjas facebook/podd där jag får möjligheten att ta del av all denna underbara informationen och får lära mig så sjukt mycket!
Detta va då en jätte rolig händelse där jag satt på bussen påväg till jobbet, mys lyssnar på deras podcast och så börjar de prata om att de ska ha en live poddis på lördag (alltså samma dag jag lyssnar ) jag kommer då på att jag faktiskt anmälde mig i den tävlingen och får känslan av "tänk om de säger mitt namn vad gör jag då?". De pratar en ganska långtid och får lite ont i magen som nervositet men känner att de är i onödan. Men så säger de mitt namn och den glädjen som blir inom mig samtidigt som att jag bara vad gör jag nu? 
Men jag tog mitt pick och pack ställde in jobbet och tog med min lillesyrra hit, hon är väl inte jätte intresserad men hon är här om omtanken till mig. Har träffat underbara Josefin och Vanja även Linda Hörnfeldt vilket är en sån underbar härlig människa men deras poddis har inte varit än men har varit här sjukt länge och kände för en uppdatering!