Ida Hedlund

Pizza with Anna

Igår var jag och min vän Anna på Vapiano igen..vet jag har ingen kontroll på mig själv, men jag tog för en gångs skull något annat en min underbara rissotto. Vi var på Vapiano i Gamla stan och vi kom runt 13 tiden och de mycket folk då och vi hade lite svårt att hitta ett bord haha, men vi båda bestämde oss att testa deras pizza då vi aldrig hade testat den lustigt.

Jag tog en underbar pizza som hette Vedura och de var ett omöjligt ord att säga på ett ett fint italiensk sätt så när jag sa det till killen som tar emot beställningen så fick han sig ett skratt, men de var så god de var massa underbara grillade grönsaker som zucchini, paprika och svamp. Anna tog en Carlzone med massa gott som svamp hahah, men pizzorna var helt underbara kommer lugnt äta den igen!

Cred till Anna för den underbara bilden, ily

¡Enjoy!