Ida Hedlund

Helthy snacks

En av mina favorit saker att göra på helgen är att gå på bio, jag älskar verkligen att gå på bio! Det är nog enda gången jag ser en hel film hahaha, annars är jag en mästare på att bläddra. Men alltid när jag går på bio så tar jag alltid mitt favorit snacks, tranbär i apelsinchoklad mums! När man går på bio så ofta som jag gör så blir de att man inte alltid vill beställa popcorn. Men detta är verkligen mitt favorit snacks och så vitt jag vet kan man bara köpa det i biokiosker vilket är så synd då ja verkligen älskar det!
Det är verkligen vad de heter också tranbär i apelsinchoklad och eftersom det är tranbär i så räknas de som helthy snacks men jag tycket de bara verkligen smakar apelsinchoklad. Dock är dom ganska dyra och brukar ligga på 30kr per påse vilket är dåligt men eftersom de är så goda är de värt det!

¡Enjoy!