Ida Hedlund

Första veckan
(Bild från snapchat, adda mig där ida_hedlund)
 
 
Hej på er!
Som jag skrev i tisdags sa jag ju att jag skulle berätta hur min första vecka har varit i skolan och om jag ska vara ärlig så i början av veckan så ville jag sluta och börja om ville gå tillbaka till grundskolan. Känslan av att komma in i en klass där man kände ingen tyckte jag var för skrämmande och kände mig inte bekväm med klassen.
Men ju mer in i veckan vi kom ju mer kul hade jag!! Nu är de fredag och vi hade en utedag där vi blev indelade för att "lära känna" varandra för att sedan spela en brännboll tunering, vilket gick skit för mitt lag men de var också vad vi siktade efter hahah. Efter vi hade slutat haft en liten picknick kom en tjej i min klass på en underbara iden att  vi skulle gå och käka glass på fjällbackagatan och de vara så kuul!! 
Så just nu ser jag faktiskt fram emot skolan nästa vecka och tycker de är lite tråkigt med helg..
 
Jag hoppas verkligen att vi blir ett enda stort tjejgäng då vi är mest tjejer i klassen haha skulle va såå kul!
 
!Enjoy!