Ida Hedlund

4 favoritbloggar
 
Margaux, hittade hennes blogg via Josefin Dahlberg när de var på en yogaresa tillsammans och blev totalt förälskad i hennes blogg! Det var endast några veckor senare hon gick ut på sin blog att hon var gravid och därefter följde jag hennes slaviskt. Margaux blogg är full av energi och glädje och hon lägger ut bilder på allt och ingenting vilket jag älskar, hon har grymt cool stil och blir så inspiererad! Även nu för några dagar sen födde hon sin son<3 grattis, det ska bli så kul att forstätta följa henne! Checka hennes blogg HÄR!
 
 
Sofia, hennes blogg hittade jag faktiskt genom att hon kommenterade min, roligt va? Tycker henns blogg är extremt unik och känns väldigt personlig där hon delar med sig om hennes vardag, hon ger den här känslan som att man redan känner henne via bloggen! ock är hennes blogg under renovering just nu vad jag förstår ska bli så spännande att se resultatet! Jag vet att ni kommer gilla hennes blogg lika mycker som jag<3 Checka henns blogg HÄR
 
 
Jag tror ni flesta vet att jag totalt älskar Tuva, jag har tipast om hennes många gånger men tycker liksom inte att mna kan få nog? Hon delar med sig om allt jag önskar i en blogg, lite mat, mycket kläder och lite kärlek! Hon inspirerar mig med hennes uniska stil och får mig alltid att känna att jag kan mer! Hon peppar via sina personliga inlägg och ger fantastiska vegan recept! Hur kan man inte älska denna blogg? Checka hennes blogg HÄÄR 
 
 
Jag måste ju få tispa om min Sofia också, Sofia är inte bara en av mina bästavänner utan även hon inspirerar mig varje gång! Hon visar mod, hon ger alltid sitt bästa och hon driver en grym blogg! Sofia är en riktig kämparglöd, hennes blogg är full av cafer, mat och mest av allt fashion! Hon mixar till en perfekt blandning och tycker vekligen att ni ska kika på hennes blogg just nu då hon är i Lissabon! Det kommer komma grymma bilder! Checka hennes blogg HÄÄR
#1 - Tuva

Så himla glad jag blir!!! Gjorde min dag. Stort tack finis! Hoppas du får en fin Valborg!

Svar: <3<3
Ida Hedlund

#2 - Hemma Hos Felicia

Margaux är ju så härlig!!

Svar: Men ellerhur!!!
Ida Hedlund